Koop uw MIA tickets !

OPGELET : Tickets worden niet GERUILD of TERUGBETAALD. ALLE kosten (bank-, transactiekosten,enz.) zijn inbegrepen in de prijs. Toegang gratis voor kinderen onder de 10 jaar. Het is toegestaan om onbeperkt BINNEN en BUITEN TE GAAN.
Alle informatie: http://madeinasia.be/nl/mia-inkom/
  • De toegang tot de beurzen MIA en YOUPLAY! is gratis voor kinderen tot en met 10 jaar. Je hebt geen ticket nodig, enkel je identiteitskaart voor controle aan de ingang.
  • Dieren (honden, katten, panda’s, dino’s…) zijn verboden in Brussels Expo.

Op deze pagina vindt u alle info betreffende de tickets. Aarzel niet de “veel gestelde vragen” hieronder te lezen. U zal zonder fout een antwoord vinden  op uw vragen!

Veel gestelde vragen over tickets in voorverkoop :

Veel gestelde vragen over tickets in voorverkoop :

Ik heb een ticket gekocht voor ZONDAG, maar ik zou graag zaterdag komen. Kan ik mijn ticket inwisselen ?
NEEN ! Het staat duidelijk aangegeven op de website van de ticketservice dat tickets niet geruild kunnen worden.

Ik heb met Mastercard betaald en ik heb een ticket zonder code ontvangen, is dit het ticket dan?
Neen, als jullie per kaart betaald hebben, dan ontvang je een bewijs van betaling per email, dit is dus niet jullie ticket. Het MIA ticket zal binnen de 10 minuten à 3 uur na de betaling per email toekomen (afhankelijk van de bank). Als jullie niets ontvangen hebben, dan log je je best uit van het ticketplatform om je ticket te downloaden. Als je geen ticket ontvangen hebt, contacteer je best de technische dienst via onderstaand formulier.

Wat zijn de voordelen van een ticket in “voorverkoop”?
Tickets in “voorverkoop” en “kassa” geven u dezelfde rechten.
Met de tickets in “voorverkoop” hoeft u niet eerst de lange file aan de kassa te volgen.
Tickets in “voorverkoop” zijn goedkoper.

Ik heb twee tickets gekocht en mijn naam verschijnt op beide tickets. Is dit erg?
Neen, u mag uw tweede ticket geven aan eender wie. Wij scannen enkel de QR code.
Uw naam en voornaam zijn enkel van belang wanneer er zich een technisch probleem voordoet.

Ik ga een ‘3 dagen’ ticket kopen. In plaats van op vrijdag, zaterdag en zondag te komen, mag ik op zaterdag met twee vriendinnen komen?
Neen. Eens de ticket gescand, is de code pas de dag nadien opnieuw geldig en scanbaar.

Ik heb een “zaterdag” ticket gekocht en 3 keer gekopieerd om vrienden uit te nodigen. Is dit een goed idee?
Neen. Eens de ticket gescand, is de code niet meer geldig en zijn dus de kopies volledig nutteloos.

Tot wanneer kan ik mijn tickets in voorverkoop aankopen?
Tot 3 maart middernacht!

Met welke middelen kan ik mijn tickets in voorverkoop regelen?
De betalingsmogelijkheden zijn overschrijving, Bancontact, Visa en Mastercard. Opgelet, de bank- en transactiekosten opgelegd door de banken zijn reeds in de prijs van de ticket inbegrepen!

Ik heb net mijn ticket in voorverkoop aangekocht en heb niets ontvangen via mail!
Kijk eens in de “spam” van uw postvak-in. Als u niets hebt ontvangen, kan u uw ticket downloaden op de website www.ticketone.be. U meldt zich aan op uw account (knop “LOGIN”), waarna u uw ticket kan downloaden.

Ik heb betaald om mijn ticket via sms te krijgen, maar ik heb niets ontvangen in mijn mailbox!
Als u betaald hebt voor een sms, dan moet de ticket niet afgeprint worden. U hoeft enkel de code van de sms tonen aan de ingang.

Ik heb geen printer. Wat nu?
Geen erg! Het volstaat om uw ticket via uw smartphone te tonen. Wij scannen dan zo de code.

Ik heb betaald via OVERSCHRIJVING, maar ik heb nog steeds niets ontvangen!
Als u betaald hebt via overschrijving, moet u normaal gezien een mail hebben ontvangen met vermelding dat uw bestelling in wacht staat. Wij hebben maximum 3 dagen nodig om het geld te ontvangen. Nadat de betaling is gevalideerd, ontvangt u een nieuwe mail waarin u een link ontvangt om uw ticket te downloaden via uw account.

Wie kan ik contacteren bij andere vragen?
Via mail support@onetelecom.lu waarin u duidelijk uw vraag stelt, of via telefoon op 070 660 550 (helpdesk ticketing).

Hulp nodig? Omschrijf uw probleem hier :

Hulp nodig? Omschrijf uw probleem hier :

Een moment geduld aub.

FR – NL

Français
Nederlands